Postup pri výbere správneho náhradného dielu na automobil:
Všetky potrebné informácie nájdete v technickom preukaze k automobilu.
Čo si treba všímať:
- Značku a model automobilu napr. Škoda Octavia Combi
- Presný typ a výbavu počet dverí, automat/manuál, manuálne/elektické ovládanie
- Obsah a typ motora napr. 1.9 TD
- Rok výroby automobilu napr. 2004/09 - pri prelomových ročníkoch aj mesiac
Upozornenie!
Predávajúci nezodpovedá za chybnú objednávku náhradných dielov podľa technického preukazu, respektíve iných dokadov, ak na vozidle bola realizovaná prestavba formou použitia neoriginálnych náhradných dielov a kupujúci nás na túto skutočnosť neupozorní.
Ako u nás nakupovať
Cena použitých náhradných dielov sa určuje dohodou z ceny nových, pričom sa zohľadnuje opotrebovanosť ale aj dopyt a dostupnosť danej súčiastky. Cenu určuje mechanik a priemerne sa pohybuje od 10 do 40 % ceny nového originálneho náhradného dielu, okrem skiel, kde sa pohybuje okolo 50 %.
Záloha na náhradné diely zajednané cez internet alebo diely na objednávku, ktoré vieme kúpiť a dodať zo zahraničia je zhruba od 20 do 50% ceny súčiastky, v závislosti od konkrétneho materiálu.
Zálohu môžete:
- zložiť v hotovosti u nás na predajni,
- alebo poukázať na náš účet (najskôr vám pridelíme Variabilný symbol objednávky).
Číslo účtu: 0264149706/0900 (SLSP)
Po zložení zálohy na účet vám telefonicky alebo emailom potvrdíme rezerváciu vami požadovaného náhradného dielu.
Záloha je nevratná. Slúži ako záruka na vyzdvihnutie tovaru.
Reklamačný poriadok
Prípadné reklamácie v našej predajni vybavujeme podľa platného znenia:
· OBČIANSKÉHO ZÁKONNÍKA (č. 40/1964 zb.)
· ZÁKONA NA OCHRANU SPOTREBITEĹA (č. 634/1992 zb.)
Na používaný tovar deklarovaný ako funkčný sa záruka vzťahuje na dobu odskúšania funkčnosti zo strany kupujúceho. Záruka sa nevzťahuje na závady tovaru o ktorých bol kupujúci upovedomený (t.j aj viditeľné vady), chybnou objednávkou zo strany zákazníka, vady spôsobené dopravou, mechanickým poškodením, neodbornou resp. nesprávnou montážou,nesprávnym používaním, neodvratnou udalosťou (živelná pohroma), poprípade inými zásahmi.
V prípade uplatnenia neoprávnenej reklamácie sa spotrebiteľ zaväzuje uhradiť náklady spojené s manipuláciou uskladnením a dopravou reklamovaného výrobku vo výške min. 20,- Eur. Bezplatnú opravu pri dodržaní vyššie uvedených záručných podmienok vykoná po predložení úplného výrobku a správne a úplne vyplneného záručného listu odborný servis.
V prípade spornej reklamácie môže predávajúci umožniť kupujúcemu výmenu za iný tovar, resp. vystaviť dobropis v hodnote reklamovaného tovaru poníženej o náklady za realizovanú demontáž a stratu nefunkčnosti komponentov.